Dålig upd idag:(

Idag har jag nt bloggat sen imorse:( sorry men har nt haft tid för bloggen idag. Har typ städat hela mitt rum. Och mitt "mysrum är inget "mysrum" längre utan det har plivit en walk in closet och typ ett sminkrum också. Det är jättemysigt nu, tycker jag:D Hehe mysigare än mitt gamla mysrum...Lägger ut bilder på hur det blev imrg.

Sitter och kollar på Stockholm Open på Tv. Det är sånna kameler som uppträder, sjukt gulliga. Ska nog gå och lägga mej snart. Eller om typ en timme. Vet nt vad jag ska göra imrg, kanske vara med Micci, Madde elr Anna.

Bloggar mer imrg bitti, ska försöka iaf. Ha det bra så länge, puss puss godnatt..zz


 Me like:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0