Detta fick jag i julklapp:)

  • Löshår, äntligen
  • Pengar
  • Örhängen
  • Handduk, fast en speciell som gör att det torkar lättare
  • Pijamas (stavning)
  • Trosor
  • En bok om hur man bakar muffins
  • Plattång
  • En sminkbag med massa smink i
  • Ett träd där man kan hänga sina smycken på (smyckehängare)

Ja det va allt, har snog aldrig fått så dyra julklappar som i år. Imorgon ska jag kanske iväg och köpa löshåret. Det låter så hemskt när man sägewr löshår men vad ska man säga istället? Länktar sjukt mmycket, ni vet nt hur mycket jag har velat haft det! Imorn ska jag till stallet igen, jag va där idag också. Har hyrt Domino. Vi hade Lotta som ridlärare och hon är jättebra men Domino va helt galen, han gick nt och få stopp på! Men det va kul, när han är snabb (vilket han nt är ofta), så är det rkt kul. Vad fick ni i julkapp? Vet vad Madde och Anna fick, sjukt fina julklappar. Ska fota mina julklappar så ni ser hur dem ser ut också. Ha det så bra så länge.

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0