gästbloggar igen=)

Hejsan, Madde här=) tyckte det var dags att gästblogga och lollo tyckte nog också det haha<33 Som vanligt har jag nt så mkt att berätta förutom en sak som ni säkert kmr tycka om, är att det pågår en tävling på min blogg om att få chansen att bli "veckans blogg" mer info och hur man ska delta står på min blogg: sweetmadelina.blogg.se just nu är jag inne på msn och fb, chattar lite med sötaste louise<3 och lyssnar också på musik, de som läser min blogg och lollos blogg kanske vet vad jag lyssnar på;) det är bruno mars låtar älskar de=) Men nu ska jag nog blogga lite på min blogg med;) så slut för idag med gästbloggningen så godnatt alla söta läsare och hoppas att ni drömmer sött♥

Puss&kram // Madde<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0