Gästbloggar:D

hejsan, det är Madde igen hhaha;) nu ska jag gästblogga igen för snakade precis med lollo i lur och då sa jag att jag hade lust att gästbloggar lite så här är jag! Nu ska jag kolla lite på tv och jag ville bara säga tt snart kmr jag att fixa en ny header till lollos blogg (en tillfälig header) för hon ville ha en ny;) så den kmr nog bli klar imrg kväll. Men under jullovet ska både hon och jag göra en ny header för vi orkar nt med våra haha speciellt nt jag:P för har nt bytat min sen i oktober tror jag hahaha vet att det nt är mkt men vill ändra den då och då men aja... nu ska jag gå iallafall vi ses imrg då jag gästbloggar igen, tror jag=) pusshaj<3

My blog: sweetmadelina.blogg.se komentera=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0