Har precis varit ute med Eve;)

Kom nästan precis in från att varit ute med Eve. Asså jag kan snacka med henne om allt, ockej det kan jag med mina andra kompisar också, men hon är så j*vla enkel att snacka med om typ killar och annat, om jag har problem med killar så vet jag att hon finns. Hon är ju 15 så hon har nog lite mer erfarenhet av killar än vad jag har. Synd om henne idag. Vi gick rkt långt idag, först skulle vi till konsum för att köpa lite godis och läsk (tjockisar) men dem stängde ju 21 och vi kom 21:15 så lite för sent. Men vi va sugna som fan så vi gick till Statoil istället. Dem hade ju öppet såklart. Sen gick vi hem och sammanlagt så hade vi gått i typ en och trekvart från 20:15 till 22:00.

Jag kom hem från Madde vid 20:15. Tack för dagen sötis. Vi hade sjukt ballt på entre och hemma hos dej;) Hoppas att vi ska vara imorn också.

Kollar på film, Pirates of Carabien (stavning), tror att det är 3:an. Min älskling är med, Johnny Depp (Jack Sparrow). Han är världens bästa skådespelare, tycker jag iaf. Det har jag och min kusin nog gemenstamt;)

 


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0