Raketer...

Har precis ätit och innan det va jag ute och smällde lite raketer.
Vem gillar nt raketer? Asså jag älskar att smälla dem om man har en bra tändare bara. Tappade min i snön och då går dem i sönder sen lånade jag Adam´s men när han skulle få tillbaka den så tappade han den och Lukas tappade också sin:( Så nu har vi bara tändstickor kvar och det är sjukt tråkigt att tända med. Vet nt varför jag tycker så men...

Nu sitter jag i mitt rum och bloggar. Synd om Linus idag, han är sjukt:( Han är helt vit i hela ansiktet och har blåa läppar. Han kan knappt prata för han är så hes och sen vill han nt äta heller, synd:(
Men jag hoppas att han kan va med ikväll när vi skjuter raketerna.

//Louise

Kommentarer
Postat av: Lena

Gott nytt år!! :D

2010-12-31 @ 18:40:54
URL: http://fammos.blogg.se/
Postat av: Svar till Lena

Dsm:D

2010-12-31 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0