Sitter här med Linus och chattar

Jag har:

(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
( )  skärt mig
( ) varit full
(x) varit kär
( ) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) haft självmordstankar
(x) varit i knytnävsslagsmål
( ) Nördat framför datan en hel natt
( ) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
(x) skolkat
( )  sett någon dö
(x) Blivit sviken
(x) flygit
( )  Fått MVG på 5 prov i rad
(x) stannat uppe hela natten
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x)  haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x)  åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( )  använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( )  varit i Kanarieöarna
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit missförstådd
( )  tagit hand om ett råddjur eller en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( )  blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) hatat mitt utseende 
( ) Gråtit till en disney film
(x) gråtit till en låt
(x) saknat nån så mkt att jag gråtit
(x) Blivit ordentligt sårad
(x) Blivit krossad totalt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0