Stallet:)

Ja nu sitter jag här och har precis kommit hem från stallet. Kanske nt precis, har nog varit hemmma en halvtimme. Har ridit idag och jag hade Domino, idag igen. Stackars Morgan, han for av från Benito sen trampade han på Morgans hand, så synd...:/ Sen stack, Jag, Linn, Evelina, Johanna och Olivia till BK, fast jag åt en fransk hotdog, var nt suger på BK. Men när vi kom tillbaka så frågade Irene om vi ville hämta in några hästar och jag hämtade in Betty Boop, Blondie, Kalle och typ Popeye. Det va såna idioter som försökte kassta snöbollar på Blondie och mej. Om Blondie hade fått panik så hade jag landat på marken asså. Sen kom Morfar och då åkte jag hem, lämnade Johanna helt övergiver, sorry:/ Nu chattar jag med MAdde och Alex, jag och Alex bråkar typ, över ballt. Sk ant säga mer. Nu måste jag göra iordning mej för vi ska på "fest" hos mormor och morfar. "jätteroligt". Så nu måste jag gå så bye bye:D

//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0