Bloggen har varit helt död...

Ja min blogg har varit död de senaste dagarna, jag vet. Pappas data är så jävla trög så jag har inte pallat starta den och hålla på men nu hade jag tid. Idag har jag varit i skolan och vi såg nån film på spanskan och den var faktiskt ganska bra, den va lite utdragen i mellanåt men annars va den bra. Sen stack jag och Micci hem till mig och sen när pappa kom (kvart i 4) så skjutsa vi Micci till Jägers. Imorgon sticker jag 1 eller något sån för att jag ska va med Micci i stallet och det ska bli skit kul. Vi kanske går ut med Aramis och Wilma (hundar i stallet) och om Madde och co. är där så kanske vi är med dem.

Kollade precis på Cirkus Möller, jag kanske låter branslig men jag älskar Sean Banan och "Flickorna på Klitteborg" dem är skit roliga. Innan dess så kollade jag på Idol. Jag tycker att Jay Smith är bäst och Linnea, innan hejade jag på Elin Blom men hon har ju åkt ut så det är lite svårt. Vem hejar ni på? Kommentera!

Pappa sitter och kollar på Skavlan som jag tycker är booring så jag passade på att blogga lite isället. Anna va sjuk idag, hon hade typ spytt eller nått men jag va med Micci istället, Mad och Anneli spelade kort så det gick inte att va med dem...:( Men nu ska jag kika in på msn och se om det är nån som vill chatta med lilla mej!? Se yaa...

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0