Dagen...

Dagen började med att jag och bästa Madde stack till Entré och shoppa och det vart skit kul, tack Madde för en riktigt rolig dag. Jag och Madde trodde att Anna va sjuk för annars skulle vi frågat henne också att förlja med men när vi va där så kommer hon med sin kusin, Natalie och pappa, haha kul så vi hjälpte henne att keta efter skor LITE bara för sen skulle dem till stan och de hade väldigt brodis. Sen så lämnade Maddes pappa (och Madde) av mig hemma och då sjutsade mamma mig till stallet där jag fotade Domino och va med Johanna. Vi hjälpte också Erika med att fodra och fixa med hö och lite sånt. Här kommer lite bilder om dagen:



Bästa Madde<3

Domino<3

Domino<3

Domino<3


Kommentarer
Postat av: Madde

det var bästa dagen love uu<333333 haha så ful jag är på den bilden;$ xD haha ska också skriva om dagen idag på min blogg:D

2010-11-28 @ 18:57:27
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0