Triangeln ;)

Idag har jag varit på Triangeln med Nici och jag har äntligen fått en skinnjacka *efterlängtad*. Den är svart och har lite silver detaljer här och där xD Sen har jag köpt ett par puma shorts och en bikini överdel! Underdelen fanns nt, den jag vill ha har sånna band på sidorna så jag får beställa från nätet antar jag väl. Hittade en sjukt billig skinnjacka på Sisters (den jag köpte), den kostade bara 600:- Det är ju nt riktigt skinn såklart men ändå, gillar den så jaja..Bikinin är typ vit och guld och har typ 2 nitar xD Puma shortsen är svarta och vita, som alla är haha xD Dem är lite stora för det är 164 men aja..bättre än inget iaf.

Just nu så chattar jag med Tina, Madde och Nicci. Ska va med Tina på onsdag blev det bestämt :)


 Skinnjackan fanns nt på hemsidan och pallar nt ladda över bilder och sånt så bilder på skinnjackan kommer inom kort, lovar xD ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna hadarson

Hej:) kan du inte tapå dig pumashortsen och ta lite kort? Funderar nämligen på att köpa sånna. Kram

2011-04-04 @ 09:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0