Fan också!!

Jaha, nu har man fått influensan och jag och Madde kunde nt åka upp till Uddevalla, bajs också!!
Men aja, det e bara att gilla läget (som mormor säger). Vaknade kl. 3 igår natt typ och kräktes några gånger...men trodde bara att jag hade ätit skitmat elr nåt sånt men sen fick jag svårt att gå och hade kramper i ena benet! Men idag så mådde jag mkt bättre så vi åkte till burlövs center (jag pappa och min lillebror) och köpte en mascara och lite annat xD När vi kom hem så vart jag helt slut-körd och ville bara gå och vila mej. Men imrg ska jag antagligen va med Madde :) Men nu är det nog bestämmt att jag och Madde ska till Uddevalla 2 veckor efter sportlovet, längtar! Hoppas jag nt blir sjuk då med xD

Sry att jag nt har bloggat på ett tag, ska försöka att bli bättre xD

See yaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0