Jag Hissar och Dissar igen §§

Jag Hissar och Dissar igen xD


1. Kameror
Jag Hissar Canon och Nikon, har ingen själv men jag vill jättegärna ha en, man får väl önska sej. Men kan dock nt tipsa om vilken som är bäst, jag tkr att båda är väldigt bra. Tummen upp på båda två!
 

2. Xperia X10 Mini Pro
Jag har ju igentligen den mobilen. Själv tkr jag om den. Om man nt vill ha en komplicerad mobil så ska man nt välja denna, den är ganska komplicerad. Så jag Hissar den!







1. Falska människor!
Jag hatar falska människor, har några på skolan som är det och jag hatar verkligen det! Även när man är bitchig och försöker vara bättre än alla andra. Usshh...

2. Skolan
Jag hatar skolan. Okej, kanske nt hatar för jag får ju träffa många av mina kompisar och så men jag gillar nt dem flesta lärarna. Speciellt en! Nä, bajs på skolan och läxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0