Är på pappas jobb nu...

Nu sitter jag här på pappas jobb och kl. är 9:30, är sjukt trött. Men vad gör man nt för shopping?
Ska ju shoppa idag åp Nordstan i Göteborg, ska bli ganska kul faktiskt. Pappa ska på möte ett tag så då får jag springa där nere själv, not fun:( Hade tänkt att köpa linnen (behöver fler färger), ett par byxor (kanske) och en tröja. Har bara 330 just nu, pappa är skyldig med 130 sen Krea-resan och sen har jag 200 kr hemma i Malmö, så jag kmr att ge honom de 200 när vi kmr hem. Ganska rörigt men så är det. Kanske lägger ut bilder på vad har köpt idag men imed jag har problem med att ladda över bilderna (min mobil är fuckad just nu) så kanske det får bli på lördag:( Hade nt mer att säga...puss puss

//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0