F*N

Jag bloggade ju igår men tydligen så kom det nt fram, fan också.
Jaja..då får jag berätta det jag bloggade om igår då..
Igår va jag i stan med Olivia, Entré. Jättekul faktiskt....tänkte bara på en grej hela jävla tiden som störde mej i mitt "shoppande". Jag shoppade ett par ljusa jeans, ett svart linne, 123 trosor och en tablett ask men jag vet nt om det kallas shopping. Juste jag köpte en ring också där det står LOVE på, rkt fin tkr jag. Det är en sån ring som man sätter på två fingrar ni vet!? Har nt pallat ta bilder på det än men ikväll tar jag bilderna och lägger ut dem...
Lägger även ut bilder på det jag shoppade i Överby (Trollhättan) med Anna, då:D<3

Idag ska jag till Skötarmöte i stallet och säga att jag vill fortsätta sköta Domino (min älskling/baby)
Om man nt kan komma så måste man lämna ett brev och om man nt har lämnat ett brev elr sagt till nån annan att jag vill fortsätta sköta honom, så blir man avstängd från att sköta honom:( Det vill man ju nt ska hända.
I stallet ska jag träffa Olivia och Johanna. Kanske hjälper till att ta in/ut hästar från hagen också..
Men nu ska jag nt snacka om hästar mer.

Glöm nt att kommentera. Om ni kommenterar min blogg så kommenterar jag din.
Hörs sen, puss


 Gammal bild från i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0