Frågestund

Vad vill du med livet?
Jag är ju nt så gammal så jag har nt rkt lyckats komma på vad jag vill med livet. Men en sak vill jag och det är att ha kul:D


Varför började du att blogga?
För att mina kompisar tipsade mej om det och jag tyckte att det lät kul så då startade jag en blogg.


Har du något speciellt budskap med din blogg elr gör du det bara för nöjes skull?
Nej, jag har inget speciellt budskap med det. Ja, jag gör det bara för nöjes skull.


Vad är det roligaste med att blogga?
Att skriva inlägg och få kommentarer.


Vem är din förebild?
Jag har ingen direkt förebild på det sättet.


Vad gör du på fritiden?
Jag rider och sköter en underbar häst som heter Domino. Innan dansar jag men jag hade en dålig danslärare så jag slutade.


Vad är din pinammaste upplevelse?
Kmr nt rkt på en just nu, jag får tänka och svara lite senare om jag kmr på något...




Så, där fick ni era svar. Kmr kanske ha en frågestund nån annan dag. Tack för att ni frågade.
Vinnaren utses i nästa inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0