God natt<3

God natt<3 Ligger i sängen och ska snart sova hade jag tänkt. Är nt alls trött men det är skönt att bara ligga ner:I Har stängt av datan så jag mobilbloggar istället. Ni klarade 30 besökare idag, tackar. Ska försöka blogga liite imrg bitti om jag hinner för vi ska iväg och åka skridskor imrg ganska tidigt så vi får se om jag hinner men annars så bloggar jag när jag kmr hem. Ska nog nt åka skridskor, kmr nog mest titta på för att jag har ju problem med svanskotan och tänk så ramlar jag så får jag ännu mer ont. Och jag vill kunna springa och gå normalt utan att få ont. Men ska försöka iaf men om jag får för ont så slutar jag. Detta blev ett långt inlägg så nu får jag nog sluta. Hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0