Halv 12

Idag blir det lägg dags vid halv 12 för mej. Ska ju börja skolan snart igen och då kan man nt vakna 12!
Hoppas att ni gillade vad jag hade shoppat på Nordstan, sitter och gnider in mina läppar med mitt nya lipsyl/läppglans, det luktar över gått och man får jättemjuka läppar, me like. Har snackat 4 idag med Alex, August och Madde. När jag gick och kollade lite på TV så kom Edde in och några andra. Kände nt änns dem men det va Alex som bjöd in dem:) Alltid trevligt att lära känna nytt folk. Anna kom in mot slutet... 

Fan har en gubbes röst som upprepar sej hela tiden i mitt huvud. Det är nog han på resturangen idag, han som stog i kassan. Han va en riktig gubbe som snackade ren götteborgska, sjukt störigt att hans röst upprepar sej i huvudet hela tiden...

Hade nt mer att säga, mer än detta och att jag kmr nt att ladda över bilder förräns på lördag elr söndag. Datorn fuckar hela tiden här uppe, så det gör att jag nt kan ladda över bilder, får ta gamla som jag har på lager elr några roliga som jag hittar på Google:D

Hörs igen snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0