Såja...

Hellu!

Tråkar sjukt mkt. Madde stack precis ifrån msn, hon va den enda roliga. Alex är sjukt tråkig att chatta med:( så jag chattade lite med Aleks (med ks) på fb ist....lite roligare. Han fyller 14 år idag GRATTIS!
Längtar tills nästa vecka för då ska Anna förlja med mej upp till Uddevalla. Hoppas nu bara att familjen nt skämmer ut mej (som dem alltid för när jag har nån kompis här). Småsyskonen berättar alltid nåt som dem nt ska göra, så dem har bevisat att man nt kan ha hemligheter med dem längre:(

Glöm nt att frågestunden avslutas om bara några timmar...

Idag har det nt hänt så mkt för mej, har bara varit i Tennishallen och kollat när pappa och lillebror har spelat, det va nog det enda intressanta (om nu det va så intressant). Ganska tråkig dag.
Hoppas att ni nt har tröttnat på bloggen..har ju nt skrivit så mkt.

Är sjukt hungrig för jag åt typ ïnget till kvällmaten, as äcklig mat. Nån äcklig pasta grattäng
Men jag får väl skylla mej själv som nt äter. Ja det va nog allt för idag bitches.
Hörs och ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0