Ridning :D

Idag har man varit med Emmy hela dagen, hon stack hem vid 8- halv 9 tiden. Red vid 5 och jag hade Jack today xD Han va rkt bra, har bara haft honom en gång tidigare men han får ju sina utbrott ibland och det blev ett idag, men han är ändå kontrollbar! Nu börjar snart BB, det är sjukt ballt med den sjukhus saken...bästa programet ever! Juste efter ridningen så stack jag och Emmy och kollade på mammas "nya" jobb, hon har jobbat där ett tag men jag har aldrig varit där så det va ändå lite spännande att se hur det ser ut.

Imrg ska jag nog va med Madde, Anna, Emmy, Nicola och comp (Madde och jag missförstod varandra). M
Nu kollar jag på Lyxfällan, om någon undrar...

Hugs ♥


Denna RANDOM bilden bjuder jag på, kände att jag va tvungen att lägga ut en bild (fråga mig nt varför)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0