Trav, love it!

Idag var man på trav med Micci för första gången. Jag fick köra Romme (Romeo) med Micci, jag och hon va tvungna att köra 2 och 2. Romeo var rkt bra, men jag vill ju helst köra lille Hoffa men hon är rkt svår så man kanske får vänta lite :/ Sanna (kör-läraren) sa att vi kmr att ta licens nästa vår och jag längtar som fan! Vill så gärna börja att tävla på stora banan. Längtar redan till nästa måndag för då är det trav som gäller igen. Men imrg blir det också stallet, Jägers för jag är ju alltid där på tisdagar också. Då ska jag va med Katarina, Micci, Simon, Felix, Sebbe, Madde, Lova, Ellinore och Sara kanske kmr också *hoppas*.

Nu kollar jag på Familjen Annorlunda, faktiskt ganska bra :)

Hade nog nt mer att säga, puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0