Publicerades nt, igen!

Bloggade ett sjukt långt inlägg igår men tydligen så publicerades nt det med, igen..Pallar vekligen nt skriva om det. Men där stog det bla. att igår så shoppade jag tre saker. En WB Onepiece, i rosa (bild kmr lite senare), en jumpsuit och en tunika från Gina, mohha är sjukt glad för att jag har fått dem sakerna. Min lilla Onepiece är sjukt skön och jag älskar den. Min Jumpsuit är en liten, rosa och vit, gullig också...den ska jag ha på min kusins student och den tunikan är turkos och med ett brunt skärp till så åblir den sjukt fin, ska ha den på min skolavsluting med ett par vita tights till, tror jag :P

Bilder kmr nog snart men min data laggar lite, helt cp så det måste ju funka först <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0