Ja.....

Ska gå och lägga mig om en halvtimma. Jag, mamma och lillebror körde GoKart idag och jag kom 3:a av / tävlande om jag ska säga det själv så e sjag ändå ganska nöjd vi mötte sånna killar i min ålder ungefär men dem va typ nybörjare eller nåt. Sen va man med Nici och vi fotade skit mycket, mest ego-bilder och de bilderna jag la ut innan va bara några av dem. Ska kanske få/köpa en sån systemkamera fast det få va en av dem billigaste, älskar att fota. Sen följe jag med Nici till ridningen och där fick man också fota och typ passa hennes lillasyster litegrann innan hennes pappa kom tillbax. Men nu ska jag inte skriva mer, jag bloggar imorgon också så ska man va med An och Mad och det ska bli sjukt kul....

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0