VattenPalatset

Idag har man varit och badat med Madde på VattenPalatset och det va jättekul faktiskt. Vi åkte ruchikana (stavning) rkt mkt. Det fanns bara två stycken men ändå...det va ändå rkt kul. Den ena (vit) va kort och brant och den andra (röd) va lång och slingrig haha xD Men båda va jätteroliga. Vi åkte också mkt med Linus, Lukas och Adam. Det går snabbare när man åker med dem för att dem sitter på knä, det är sjukt läskigt så det vågade nt jag/vi. Bilder kmr i senare inlägg.

När vi kom hem så visade jag Madde vår strand här och bryggan xD Jag halkade på dem jävla hala stenarna nere vid bryggan när jag skulle gå ut på den så min jacka blev lite smutsig men hade ändå tänkt att tvätta den idag så det gör nt så mkt :P

Puss puss ♥

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0