Precis ute med kompisar

Idag så har jag varit i skolan, så klart :/ Sen va jag med Anna och Madde och sen va vi lite hos Tobbe (som vi brukar va) men sen va An tvungen att sticka hem för hon skulle typ till sin kusin elr nåt och så sen ringde vi Axel kl 5 för att vi hade redan bestämmt och vi hade ändå rkt kul, vi snackade hela tiden  ;) <3

Men nu efter det så stack jag hem och åt *om nån undrar*. Efter det så stack madde hem och då stack till planerna *bäcka* det va sjukt ballt för när sånna 95:or hade match så hade typ jag, tina och joel machmellow-krig (stavning). Men nu är kl. kvart i 11 och jag tittar på bb, martin är helt galen va faan! ♥

Bye bye baajskköörvar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0