Äntligen 2011!

  • Nu är det äntligen 2011!
    Har väntat länge på detta år, så är sjukt glad. Året betyder många saker som t.ex

  • Att jag får mitt löshår någongång i januari:D
  • Att jag får höjd veckopeng/månadspeng, more money to shopping:)
  • Jag fyller 13, tonåring då
  • Ny utomlandsresa med pappa och sverige resa med mamma
  • Jag börjar 7:an och då börjar jag i samma klass som Madde<3
  • Mitt nyårslöfte kanske går i uppfyllelse, who knows?

Ja det va det jag kommer på för stunden, finns säkert mer men det kmr jag nt på just nu. Vet ni någonting om mej som jag kanske har glömt så kommentera. Vad är era förhoppningar under 2011. Ha ett bra år, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0