Amen va fan!

Ingenting som jag skriver publiceras. Jag bloggade igår men tydligen så har det nt publicerats?
Idag så va jag, Amanda, Tina, Bell, Moa, Eve och alla dem på konstgräsplanen och skulle spela fotboll med Frode och alla dem. Först kmr sån kille som går i 9:an på bäcka fram och typ börjar skrämma oss med sån mask som han hade på sig, vi bara uee: gå och sånt. Sen kmr Jesper och alla dem. Sen så råkar bell skjuta en boll mitt i rumpan på Anton och han är 00 och fick damp på bell så han började jaga henne runt hela planene så att amanda fick ta tag i honom och säga till honom att lugna ner sig! Sen så kmr dem från nian och jesper och alla dem och börjar kaxa sig ännu mer och kallar tina massa saker och bell också så vi gick. Sen så glömmer Amanda sin mobil där så hon fick springa tillbaka och då kmr jesper fråm och börjar skrika: Sexxii och sånt. HAr dem inget liv eller? Jävla omogna små skitar som håller på på det sättet? Alla ni killar som skrattade, ångrar att jag träffade er. Såg att vissa feikade för att bara försöka smita in i mängden och dem ångrar jag så klart ingenting med ♥

Tina du vet att jag alltid ställer upp för dig och förök att glömma detta nu ♥

Puss på er ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0