Bloggpaus

Sry att jag nt har bloggat nu på några dagar men har helt enkelt nt pallat. Nu är det ju PÅSKLOV och jag är sjukt glad för att det är det xD DEt har bröjat bra och idag har jag varit med 12 st. det har jag räknat ut haha xD så dutti man är. Pallar dock nt att räkna upp alla men jag vaknade kvart över 1 idag, haha har typ aldrig vaknat så sent föränns typ nyår. Men först va jag med Imene och dem sen skulle dem hem och så frågade moa och evelina om jag ville va jag bara visst och sen typ kl. 7 så skulle de hem så frågade Tina och Isabelle mig om jag vill eta bussen till typ kvarnby och va där så jag stack med dem dit, innan vi satte oss på bussen så träffade vi Joel och Nico så vi snackade lite med dem. Synd om nico för att det va sånna typ vuxna människor som jagade honom bara för att deras barn hade kallat nico massa saker så hade ju nico kallat dem saker tibx så stack de och letade efter honom, så synd. De kom till oss men nico lyckades gömma sig. Efter det så lämnade vi dem,, haha sånna zippare vi är. Men vi va typ lite och spela fotboll med anden och frode haha xD Sen såg man emil och alla dem, de försökte att igga oss men det gick nt så bra. Va med Isabelle och Tina typ till halv 11 sen skulle dem hem :/

Blev ett långt inlägg idag men vill be om ursäkt för min dåliga upd.

Btw. Är sjukt avis på Eve som är i Italien just nu och ligger på sin jävla solstol och blir bbrun, kmr döda henne när hon kmr hem..haha nä då :))

Puss ♥


Har bildbrist :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0