Dåligt väder ute ;)

Det va tänkt att jag nt skulle till stallet idag för att jag har ingen som kan skjutsa mig dit och det typ ösregnar ute så jag pallade ju nt gå till stallet i ösregn xD Men sen frågade Madde om jag ville att hon skulle möta upp mig halvvägs typ jag bara: Okej men kmr nt föränns 6 isf. Så nu är det bestämmt att jag ska gå till stallet kl. 6 :) Haha sen smsa Simon mig och sa att vi hade blivit portade från fiket så nu får vi gå ända till BK (okej nt för att det är så långt men ändå) för att äta, så jävla onödigt för att så jobbiga är vi nt, visst vi snackar mkt men vi skriker nt! ♣ Bajs på fiket, fast dem har bra mat och så men en räkmacka kostar 25-50 :- minns nt rkt men dem är sjukt dyra, en pommestallrik kostar 25 :- !!! ♥

Mobilbloggar nog lite senare :) <3


Vacker LLIITTEENN bild xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0