Jägersro center

Idag har jag varit på Jägersro center och köpt lite smått och gott. Har försökt att byta header men den här fkn saken vill ju nt! Men jag får väl fortsätta att kämpa, okeyy nu lät jag lite för allvarlig men jjaja. Stack till Jägersro center med Hannnah och Nici. Senare på dagen när jag va hemma så kom Jasmin hem till mej så spelade vi lite fotboll i vår trädgård och sen när alla hade gått hem så satte jag, mamma och Adam upp studsmattan och hoppade lite på den. Imrg är det skola, och jag längtar som faan..haha NOOOTT! Hatar skolan, vill aldrig se den mer i mitt liv. Vill byta skola också, denna suger! Vill börja på bäcka eller nån annan iaf! Hatar, hatarm hatar skolan och alla lärare! Men nu skaa jag nt klaga mer så jag ska säga bye bye till bloggen och säga godnatt till er! Ha en fortsatt trevlig kväll, hahaa så viktig man blev då! ♥
Här kmr lite bilder från påsklovet, bästa lovet hittils :)

Mitt, Tinas, Bells och Amandas kkonstverk av toalett papper på bäcka ;))

Ni ser bara lite av jens spräckta skärm för att min mobils kamera suger verkligen! :/
Synd om Jens lilla telefon :((

Bild på frode, dampbarnet (anton) och på mig själv i bakgrunden xD ♥

Denna gulliga kofta fick jag i mitt påskägg av mammi ;)) Älskar den, mest för att den är så hemskt skön! ♥

Jag va på Yangtorp med mormor och morfar och comp. Sjukt tråkigt men ändå rkt häftigt, det kändes som om man va i Kina...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0