Pildammsparken med Micci =D

Idag va jag ju först i Uddevalla men sen åkte vi bil ner till Malmö och sen va man med micci. Vi srack till pildammarna ooch fotade lite. Har ju precis fått en ny header, madde gjorde ju en till mig. Älskar verkligen den men jag måste ju ha en ny nån gång så jag och Micci stack til lpildammarna och fotade lite. Har nt sladder till mobilen så jag kan ladda över bilderna men jag blev iaf ganska nöjd, fast min lugg va/är helt failad så blev det ändå hyffsat fina bilder tkr jag xD Vet att min upd nt varit så bra men ska försöka att bättra mig :)

Hörs imrg igen ;)


Vet madde att du hatar denna bilden men kunde nt låta bli, den är så jävla söt, bebiis  :) <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Nej!! Snälla ta bort den kan skicka en bild som du kan lägga ut men nt den!!!!! Snälla :'(( <333333

2011-04-11 @ 08:57:18
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0