Publicerades inte :´(

Bloggade faktiskt igår men tydligen så publicerades nt den.

Idag har man varit med Vanne och Liv, Moa och Evelina, Bell, Tina, Amanda, Jens, Ponne, Emil, och några andra. Men vi hade rkt kul nu på kvällen. Synd om Jens för att han skärm på hans Iphone spräckdes. Han blev nt så ledsen men det är ju inget som man skrattar åt. Men han ska få en ny iaf. Den funkar och så men man ser typ ingenting. Men jag, tina och bell bestämde oss för att ha en morgon-filmtime, vi vill att jens och alla dem ska vara me. Vi får se hur det blir ;) Jag ska till bell kl. 10 imrg bitti så får vi se vilken film vi ser på. Men nu är kl. över 12 så jag ska gå och lägga mig, puss på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0