Skit dålig upd :/

Sry att jag nt har bloggat men har helt enkelt inte orkat :/
Igår så va man bara i skolan på fm/em och gjorde typ ingenting, karin (engelsk-lärare) va sjuk så det va värsta festen haha nä men...

Idag har man iaf varit på ELinehill, vet ni så kul det va? Okej klart att ni nt vet det men iaf..det va sjukt kul. Har nt varit där på typ 1000 år och det kändes sjukt bra att komma tbx ;) Det gick också bra för alla barnen med ridiningen, bara ett få tal som trillade av och det va ju skönt xD

Inatt ska jag sova hos mormor och morfar tonight, woho :) <3 Det va rkt länge sen jag sov hos dem :P

Puss puss

P.S Ska försökar att förbättra min upd ♥


Detta är Baronen från Elinehill, han stog där innan xD ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0