Entré med Maddisen :)

Idag har man varit på Entré med Madde. Vi hade rkt ballt. Sry att jag nt har bloggat på ett tag men jag ska försöka att ändra på det xD Jag och Madde sov också över. SKulle igentligen sova hos mormor och morfar men det blev madde ist :) Vi hade sjukt ballt, tack för *dagarna* elr vad man kan säga xD Vi stack till Jägers vid 6 tiden och red på ponnyridningen haha, så mogna vi är då...Men det va också rkt ballt, madde kan ju VERKLIGEN rida! Men det kmr nog video och bilder på det sen. Imrg kanske jag ska va med Madde och Anna, om nt Madde kan så blir det nog bara jag och Anna ;)

Lite senare kmr nog Nici till mig och vi ska nog sova över hos mej (hoppas).
Är så himla glad för att jag kanske ska börja på travsport, har alltid gillat det, men mamma sa att jag va trungen att offra lite shopping-pengar om jag ska kunna gå på både trav och ridning, det åär ju sjukt dyrt. Men vi ska höra med pappa också, det kostar öveer 2000 att gå en kurs sen ska man ta licens också, ni ananr nt hur mkt det kostar. + utrustning (hjälm, väst och sånt ni vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0