Frisk idag, wohoo!

Idag va man i skolan för att jag mådde mycket bäättre, hade saknat alla söta kompisar och nu fick jag träffa dem, woho! Men efter sskolan så stack jag till stallet, skulle ju rida. Gissa vem jag fick!? Jack! Vi hade dressyr och jag fick honom på tygeln!! Men sen så frågade jag och Johanna om vi fick rida barbacka nästa gång och det fick vi och då är det bommar och det är sjukt ballt barbacka och jag har Jack och han är sjukt snabb i bommar och sånt! Men längtar som fan iaf. Bråkar med pappa så vet nt rkt om jag ska till honom imrg, vi får se :( Men nu ska jag nt babla mer om massa hästar och annat.

Kommentera
BTW Lägg upp bilderna så fort du ser detta inlägg Anna, du vet vilka xD ♥

Pöss ♣

Kommentarer
Postat av: olivia

hellu :P

fin blogg :P§ usch gillar inte jack XD heheheh ;P

har inget att komentera xP

2011-03-25 @ 17:33:22
URL: http://flikkahh.bloggplatsen.se
Postat av: Svar till: Olivia

Haha hur kan du säga så om jack? haha xD Han är sjukt fin att rida ju! <3

2011-03-25 @ 21:05:04
URL: http://louisebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0