Gårdagen xD

Igår va jag ju på Jägers, som sagt. Jag va mest med Madde, Micci och Katarina men även lite med Simon och comp. Vi hade sjukt ballt. Det är ett sånt bord inne i "Personal rummet" i Conny stall som är typ 20 år gammalt så råkade Katarina stöta emot det med foten och då rasar hela haha xD OMG så kul det va, skrattade i evigheter efter det. Synd om Simon (Abdos) för hans typ favvo häst har sålds till Erik Adielsson. Tror att Simon va typ medägare elr nåt sånt på hästen (Trade Easr) Men nu är han ju såld vilket är rkt synd.

Men idag så va jag också på Jägers och jag hjälpte Sara och Katarina och dem att göra iorning hästarna för att dem skulle ut och köra på banan. Jag och Maya fick springa där och hålla på att hitta nycklar till Tornet på Jägers för att det skulle va precis som i ett vanligt lopp, men ändå nt xD För Nillas nycklar passade nt. Först frågade vi Paola (the boss typ) men hon skulle gå hem snart så hon kunde nt lämna ifrån sig nycklarna så vi fick sticka och knacka på Rikards fönster, och han är ingen glad gubbe kan jag säga. Han blev ju nt glad precis :/
Men han gick med på det tillslut. Stackars Katarina fick Musen (en störig häst). Hon skrek över hela banan: Jag hatar dig mer än helvetet häst!!! Thihi jag höll på att skratta ihjäl mig! Rkt störig häst, bara hoppar och galopperar hela tiden xD Han har typ skabb elr nåt som smittar, han ser nt klok ut :P Synd om honom!

Skiit deetta blev ett väldigt långt inlägg, aahah xD Jaja...ska nt babla om mer hästar nu, puss puss :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0