Först travet sen kompisar :D

Idag va jag ju först i skolan, såklart. Efter det så stack jag, Micci och Emmy till travet och vi hade guten. Vi satt 3 st. i en vagn...trångt ^^. Sen stack Micci hem och så va jag och Emmy litta. Sen smsa Nikita, Lina, Nicolina, Johanna och Timothy oss och frågade om vi ville komma till dem och det gjorde vi såklart. Där satt vi och åt lite chips och sen stack vi ut och spelade fotboll i Nickis trädgård. Sen kom Ponne, Allen, Bella och andra och då så stack vi..ingenstans, vi bara gick runt :P Men det va sjukt kul idag och vill tacka er gullungar som gjorde min dag. Tack och puss på er. Imrg har bäcka studiedag och jag är sjukt avis på dem men Nikita, Lina, Nicolina, Johanna och kanske Timman, hämta oss på skolan...woho!

Bye bye bajsungar! ♥


Ser helt sur ut på denna bilden...sur-kärring men aja...jag bjuder på den ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0