Om dagen...

Idag så har jag varit med Moa och Felle först och sen stack dem så stack jag till Manuela och Amanda och va litta med dem och sen så stack vi till Amandas lekplats så va vi lite där och träffade Jens och nån annan kompis och sen gick dem så då va vi lite med Stefan och Simon sånna små 99:or som ville ha kramar hela tiden så har nog slagit rekord med att krama flest personer på en dag haha. Men sen så va vi lite på Bäcka men då skulle Manne hem och då så kom Moa tbx och Felle hade stuckit och sen kallade vi på Tina och Bell och spelade fotboll med Anden och Max och vi VANN!! HAHAHA ÄR JÄTTE STOLT! Är äver ledsen för min lur laggar helt mkt så jag kan nt ladda över bilder från den till datan, bajs mobil! HATAR DEN...

Aja ni får nöja er med bara text ett tag fram över men aja walla vem bryr sig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0