Övernattning med Madde

Sry för min dåliga upd. Men jag har ju sovit över med Madde och vi hade så kul att jag glömde att blogga, haha. Men idag så ska jag nog va med Jasmin och sen kanske Tina, Bell och Amanda. Juste Amanda är sjuk så det går nog nt för henne men Tina och Bell kanske!? Vi får se. Men har nt mkt att skriva om så det får bli ett ganska kort inlägg. Juste typ alla kompisarna på Jägers förutom Micci är i Tomelilla och kör ponnylopp i trav. Lycka till alla ni som är där och min lilla älskling (hoffa) ska köra lopp med Sara och hoppas verkligen att det går bra nu för att när man kör snabbt med Hoffisen så brukar han galoppera ibland men aja. Puss på er ♥


Bild på fina Hoffa och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0