Är hos mormor och morfar:D

Nu har halva släkten ätit och snart är det efterrätts-time. Vet nt vad det blir till efterrätt för mormor elr morfar vill nt säga, men hoppas att det blir någonting gått. Men det blir väll som vanligt, en glass. Imorn ska man till stan med Madde, längtar för jag ska vara med Madde ju och för att jag ska köpa LÖSHÅR. Nu har jag kommit på ett bättre ord än löshår, hårförlägning. För jag ska bara ha sånna som amn knippnar på med klämmor, jag ska nt, sy, limma elr tejpa ihop det. Vill nt ha permanent, alla säger att det kliar som fan. Kusinerna är här också. Min ena kusins pojkvän skulle igentligen varit här också men han ligger hemma och har 38 grader feber, synd... Maybe bloggar ikväll lite också elr så mobilbloggar jag, vi får se om jag hinner. Men nu ska jag ringa Madde. Så BYE BYE;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0