Är på Jägersro:) Irriterad som fan...

Ja nu sitter jag här på Jägers i personalrummet med Micci. Aramis och Wilma är här och dem är jätteroliga:) Hihi Aramis har en napp i munnen men Wilma ville nt ha den så...Ja nu har *********** skrivit om mej på sin blogg så jag är lite irriterad på den personen:@

Det snöar ute igen och det är jag sjukt glad för. Jag och Micci har suttit och kollat runt lite på andras bloggar. Kola gärna in på Miccis blogg: www.miccij.devote.se. Hon har gjort en ny heather och den är jättefin:D Vi gick ut med Aramis och comp. innan och Wilma är helt hysterisk men det är bara kul hehe...

Gissa vad det värsta i mitt liv är just nu??


 Hade ingen annan bild men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0