Godnatt...zzz

Ska snart gå från mormor och morfar. Sen ska jag slänga mej ner i sängen. För är sjukt trött. Jag vet jag skyller alltid på det men jag är en liten trötter av mej. Ska försöka vila på dagarna för att jag ska kunna gå och lägga mej senare på kvällen. Men får nt för pappa:( Han säger att vila är för pesionärer och för bebysar men jag behöver ju också rätt sömn?? Snackar med Madde i lur medans jag bloggar. Har ni sett Annas design. Rkt snygg, nice:) Gå in på hennes blogg: annakovacevic.blogg.se. Nu ska jag fortsätt att prata med Madde en stund till, sen går jag. Hade nt så mycket att berätta nu på natten så det fick bli en blandad kompott;)

Adjós Amigós!

Godnatt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0