Hejsan!

Nu sitter man här och bloggar hemma. Innan ringde jag Moa för att höra om det gick och va och det gick men jag hade ju glömt att jag och mamma hade bestämmt att julpynta idag (dags för det nu?) så jag fick ju avboka det:/ Men sen kom jag på att jag är lite småförskyld så det är nog ingen bra idé att jag ska sitta på en kall läktare och hacka tänder..det är svinkallt ute. Sitter och kollar på Lyxfällan nu och det är ett av mina favoritprogram. Kalla mig tönt eller nåt men jag gillar faktiskt det. Dem har riktiga problem asså.

Ska lägga ut 2 bilder på före och efter bilder när vi har julpyntat=) Ja men nu ska jag nt blogga mer så ha det så bra så länge.

XOXO

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0