Nu är man hemma hos Madde<3

Jaaupp, nu är jag hemma hos Madde och bloggar. Vi kom hem från stan vid alv 5 ten sen satte vi os vi hennes data. Idag blev det inga stora inköp, bara en rosa kofta och ett linne<3 Linnet är mörkblått, ja kofftan är rosa, som sagt. Jag fick nt med mej löshåret hem men det är beställt nu så hoppas att detkommer snart. Det blev en lite lite mörkare nyans av brun;) Men det gör ju inget för att mitt underhår är ju mörkare. Madde köpte inget, fasst hon har 1500, hon vill nt slösa. Kolla hennes blogg: sweetmadelina.blogg.se  . Nu sitter iv och äter påtyp kexchoklad, nt riktigt kexchoklad, dem heter typ Njamb coko elr nåt sånt. Ska hem vid halv 9 tiden, då ska jag nog ut med Eve. Ha det så gött;)

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0