Sitter här och bloggar på Tildas AB

Ja nu är jag på pappas ena jobb. Det är en sån typ leksaksaffär eller nåt sånt där. Vi ska få välja några saker som vi ska få. Ska försöka att ta 4 nallar till Anna, Madde, Micci och mej själv:) men det tär inte helt säkert för jag vill inte begära för mycket heller men nåt får jag=) Dem har 2 hundar, TinTin och Milou. em är sjukt söta dem är lurviga och goa<3 Ska försöka fota democh lägga ut dem på bloggen lite senare...Sitter på Mikaels "han som äger Tildas AB" kontor och det är skit stortxD Men nu ska jag inte blogga mer för jag ska busa med hundarna medans Pappa och comp. ska ha möte ca: 1 tim. Puss & Kram

//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0