Sorry:(

Har nt bloggat på ett tag, sorry men jag har hft annat för mej. FarFar har  varit på väg att dö igen, han fick tarmvred ocg han har nu cancer, så är lite ledsen. Vill nt att det här är hans sista jul. Fick reda på lite annat också som jag nt vill berätta i min blogg just nu:( Är hos Nici och bloggar, vi ska snart gå ut med hennes över söta hund Hugo. Har precis plattat håret för kl. 5 ska jag iväg med mamma till stan och shoppa dem sista julklapparna. Sen ska jag uppdatera min lur (Madde style). Och typ ladda över lite bilder sen igår när jag och Nici lekte lite fjortiizzar:P Men nu får jag sluta blogga för denna eftermiddagen. Ska försöka att blogga lite ikväll också när jag kommer hem till mamma:D eller Madde för hon och jag ska sova över today...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0