T R Å K A R

Tråkar, har precis kommit hem från Micci. Vi hade skit ballt för vi tog värsta bilderna hihi. Lekte lite fjortis och emo och sånt ska be henne lägga över bilderna på sin blogg så kan jag kopiera dem och sen lägga ut dem på min söta lilla blogg.

 Vi va först och handla med Micci och Miccis mamma och där så hittade vi ett sånt exempel på en platt-tång som man inte fick röra/använda men jag och Micci bara dro loss den och satte in kontakten i ett uttag, haha sen stod vi där och platta håret haha. Så nu har jag "flat hair" eller vad man säger, äntligen. Sen så när vi hade kommit hem då hade vi glömt att handla Soya så det fick jag och Micci sticka iväg och köpa.

Som sagt, jag har ju en blogg-tävling om "Veckans Bästa Blogg" så anmäl er gärna till den, så är ni sjukt snälla min söta läsare.

//Louise


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är med :)

2010-12-01 @ 22:30:16
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Svar till: Ida

Jättekul, skriv gärna det på själva "inlägget" där jag har skrivit regler och sånt så blir jag happy=)

2010-12-03 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0