Tack för dagen sötis<33

Tack för dagen Madde, elr man kanske ska säga dagarna!? Vi sov ju över. Vi kollade på Eclipse och den va ganska bra faktiskt. Vi gick nt och la oss förrän 03.00, så jag är lite trött nu. ¨

Jag, mamma och lillebror ska klä granen snart, ska bara se klart på 16 and pregnat. Vi är lite sena för julafton är ju imrg men bättre sent än aldrig elr vad är det man säger?

Packat in dem sista paketen till mamma och mormor och morfar. Gissa vad dem ska få? Okej jag ska säga, mormor har precis fått en laptop hehe<3 så hon ska få en tangent dammsugare, hon får väl dela med sig den till morfar också, hoppas jag. Mamma ska få ent hjärtformat skärbräda i rosa och en tablett-ask med goda karameller i. Momor och morfars present är från teknikmagasinet och mammas presenter är från lagerhaus (stavning).

Lägger ut bilder sen på hur granen blir, lite före och efter bilder blir väll bra??

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0