Uddevalla:D

Nu är jag framme i Uddevalla, änligen. Det va en lång resa idag för att det va ju så mkt snö på vägen så det va svårt att köra snabbt. Helena är iväg och hämtar Linus och Lukas nu (pappas fru). Idag ska det smällas sjukt många raketer.

Snackade med Anna innan i lur och hon ska nog komma till Uddevalla näst-nästa vecka (om två veckor) och då ska vi antagligen över till Göteborg och shoppa! Ska bli sjukt kul. Madde får följa med nån annan gång, hoppas jag. Pappa och Helena har varit på Capverdeöarna (stavning) en hel vecka så när dem hade landat på flygplatsen, hemmot så hämtade dem oss på vägen till Uddevalla. Den flög ifrån Kastrup. Men nu ska jag nt babbla mer, bloggar nog ikväll, kanske på dagen också. Puss & Kram

Ful bild men den duger väll?<3


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej! fin blogg :D

görs?

2010-12-31 @ 14:56:34
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Svar till rebecka

Tack så mkt!

Är hos min pappa i Uddevalla sj?

2010-12-31 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0