Är med Anna och Madde

Japp jag e med Anna och Madde och vi har precis kollat på film det blev "Sex and the City 2" och den va faktiskt sjukt bra sen imorgon bitti ska vi se nån annan film typ "I min vildaste fantasi" haha och den verkar ganska bra. Vi stack till Hemmakväll och det var där vi hyrde filmerna (såklart) men vi köpte flera kg godis hihi. När vi skulle hem körde vi typ igenom hela stan typ förbi mobilia, gustav och entré. Men....men nu ska jag inte blogga mer förrän imorgon//Louise

Kommentarer
Postat av: madde

hej lollo, lägg in bilderna som jag tog med din mobil när vi sov över hos anna, asså godiset och sånt men gör det när du tar tid ok så kopierar jag det och sätter in på min blogg med;) <33

2010-11-04 @ 22:55:59
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/
Postat av: Svar

Gjort, nu kan du kopiera:)

2010-11-07 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0